Nemáte žádnou položku v košíku.

Jak postupovat při reklamaci

  • Reklamaci můžete osobně předat na našich prodejnách: Houseboard skateshop Valašské Meziříčí.
  • Pokud nemáte možnost zboží doručit na prodejnu, zašlete jej jako pojištěný balík na tuto adresu:

    Houseboard Skateshop
    Poláškova 78
    757 01, Valašské Meziříčí

Společně se zbožím doložte vždy kopii dokladu prokazující koupi zboží (fakturu) a vyplněný reklamační list (pdf, 95 kB).

Co dělat, když je zboží poškozené?

Při převzetí zboží od přepravce si vždy pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, roztrženín apod. nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ikdyž byl obal neporušený, je důležité co nejdříve informovat přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • Kurýr: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • Zásilkovna: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.

Co dělat, když je zboží nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, napište nám na info@houseboard.cz, případně zavolejte +420 603 522 908.

Jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás prosím na telefon +420 603 522 908. Rádi vám poskytneme úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží na reklamaci, je potřeba přiložit:

  • kopii dokladu o koupi (fakturu)
  • popis závady a vaše kontaktní údaje včetně čísla účtu pro případ vrácení peněz

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
 Totozboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou prostřednictvím formuláře (položka „Reklamace”)

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.