Nemáte žádnou položku v košíku.

Jak se mohu zaregistrovat?

Zaregistrovat se můžete na tomto odkazu "Zaregistrovat se". Po zadání Vašich kontaktních údajů (jméno a příjmení, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) Vám bude vytvořen nový účet pro snadný nákup v našem internetovém obchodě Houseboard.cz. Po vytvoření nového účtu budete v systému automaticky přihlášen(á) a můžete začít nakupovat. Pro opětovné přihlášení budete potřebovat pouze email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu.

Jaká je cena dopravy?

V našem eshopu máte dopravu ZDARMA již při nákupu od 1999 Kč. Pro ostatní objednávky platí tento ceník dopravy.

Jaká je doba doručení zboží?

Zboží standardně odesíláme do druhého dne od dne přijetí objednávky. Dopravci zaručují dodání do druhého pracovního dne ode dne podání. Zpravidla je tak doba doručení po České republice do 3 pracovních dnů. Informace o změně stavu Vaši objednávky zasíláme emailem. O expedici zboží se tak vždy dozvíte včas. O bližším termínu doručení Vás následně informují dopravci pomocí SMS nebo můžete využít možnosti sledování balíku pomocí služby "Track and Trace"(Sledování zásilky) na stránkách dopravce a čísla balíku uvedeným v expedičním emailu.

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Při nákupu přes náš internetový obchod máte podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu. V ideálním případě, prosíme, nám zboží na vrácení nebo výměnu posílejte v původním obalu.

Pozor, zboží nesmí být použité, zašpiněné nebo poškozené!

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte pouze při nákupu přes internetový obchod, tyto podmínky neplatí pro nákup v kamenné prodejně.
O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás informujeme vždy emailem nebo telefonicky.

Vrácení zboží

Jestliže Vám zboží nevyhovuje a nepřejete si jej vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět na naši adresu:

    • Houseboard skateshop
    • Poláškova 78
    • 757 01, Valašské Meziříčí

Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pozor, nezasílejte zboží zpět na dobírku. Takový balík nebude převzat.

Přiložte kopii dokladu o nákupu, přímo na ni připište, zda chcete peníze zaslat poštovní poukázkou nebo převodem na účet (nezapomeňte uvézt číslo vašeho účtu).

Peníze za zboží i poštovné účtované cestou k Vám (celá hodnota faktury), Vám zašleme na Váš bankovní účet či poštovní poukázkou v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od doručení zboží na naši adresu.

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít Houseboard.cz s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být  odečteny z částky za vrácené zboží.

Výměna zboží

Pokud Vám doručené zboží nevyhovuje (nesedí Vám velikost, nelíbí se Vám provedení, barva apod.), ale chtěli by jste jej vyměnit za jiní, pošlete nám zboží zpět.

Přiložte kopii dokladu o nákupu, přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost.

Zboží Vám vyměníme a obratem posíláme zpět. Při výměně Vám bude účtováno poštovné 99 Kč.

Adresa pro zasílání zboží:

    • Houseboard shop
    • Poláškova 78
    • 757 01, Valašské Meziříčí

Podmínky pro bezproblémový průběh vrácení zboží.
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit a my vám peníze vrátíme neprodleně zpět bankovním převodem. Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na výměnu (ke stažení zde) do 14ti dnů od obdržení zboží.

Můžu vám zboží zpět poslat na dobírku?

Bohužel, toto není možné. Dobírka nebude přijata. Zboží pošlete zpět standartním balíkem, po jeho přijetí Vám obratem pošleme peníze bankovním převodem, případně složenkou.

Jak si vybrat zboží?

Potřebujete poradit s výběrem, či volbou velikosti? Nevíte, jak si zboží správně objednat, případně máte jiný dotaz? Neváhejte a kontaktujte nás! Po standardním výběru zboží v kategoriích eshopu si v levém menu, v kolonce Produkty od: můžete vybrat Vaši oblíbenou značku. Po jejím výběru se Vám zobrazí veškeré zboží od dané značky, které máme v tu chvíli dostupné. Pak už si vyberete jen kategorii zboží. Takto můžete procházet všechny kategorie a vybírat zboží třeba jen jednoho výrobce. Určitě nezapomeňte na kategorii AKCE A SLEVY! Po správném výběru zboží stačí kliknout na tlačítko "KOUPIT" a zboží se přesune do Vašeho nákupního košíku. V nákupním košíku máte stále přehled, po přidání zboží vidíte stav košíku v pravém horním rohu eshopu(i s aktuální cenou a počtem všech položek v košíku). Dokud nepotvrdíte objednávku, můžete zboží z košíku kdykoliv odstranit.

Pokud nenajdu nějaký druh zboží, které nevidím na Vašich stránkách, má smysl se na něj dotazovat?

Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na eshop. Snažíme se připravit zboží tak, aby k nim byl dostatek informací, jako kvalitní fotografie, popis případně doplňující informace. Pokud bude informace nedostačující, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme. Otázky na sortiment nebo další velikosti zboží prosím zasílejte pomocí kontaktního formuláře.

Jak se ke mně zboží dostane a jak ho mohu zaplatit?

Zboží si můžete vyzvednout osobně v našich kamenných prodejnách na adrese Houseboard skateshop, Poláškova 78, Valašské Meziříčí, 757 01 nebo Houseboard skateshop, OC Zlaté jablko, Náměstí Míru 174, Zlín. Platit můžete hotově nebo platební kartou. Zaslání na dobírku nebo platbou předem Českou poštou, obchodním balíkem. Pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne na dodací adrese, vhodí Vám do schránky Oznámení o uložení zásilky, na kterém Vás informuje kdy a kde si balíček můžete vyzvednout. Většina balíků je doručována v dopoledních hodinách, doporučujeme proto jako doručovací adresu uvést adresu, kde jste v tuto dobu k zastižení (např. do zaměstnání). Pošta Vám pak doručí zásilku tam a Vy si ušetříte cestu na poštu. Do poznámky uveďte také název firmy, kde pracujete, pouze pod Vaším jménem by Vás doručovatel nemusel najít. Při zasílání zboží na dobírku hradíte částku v hotovosti při převzetí. Připravte si proto patřičný obnos peněz. U ostatních dopravců, zpravidla kurýrů je doručení a platba obdobná, avšak není možné uložení poblíž Vašeho bydliště. Proto Vás kurýr před doručením telefonicky kontaktuje. Doručení zásilky tak závisí na Vaší dostupnosti.

Jak probíhá online platba GoPay?

Tento způsob platby prozatím není dostupné. Na zavedení možnosti platby online kartou již pracujeme a v blízké době bude aktivní. Děkujeme za pochopení.

Mám možnost získat slevu?

Ano, slevy na vybrané zboží nabízíme během celého roku. Pravidelně u nás probíhají sezónní výprodeje za velmi výhodné ceny. Vlastníte slevovou kartu ISIC, ATIC, ALIVE? Pak pro Vás máme 10% slevu na veškeré nezlevněné zboží. Stačí do poznámky v objednávce uvézt číslo Vaší karty.

Jaká je záruční doba na zboží?

Zákonem danná záruční doba je 24 měsíců. Někteří výrobci však nabízejí prodlouženou dobu záruky na dané vybrané prvky zboží. Více informací viz reklamace.

Jak můžu své zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte, přiložte ke zboží, které musí být čísté, nečistot zbavené a pošlete doporučeně, pojištěné na naší adresu. Pozor zboží nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude přijato! Více podrobnosti najdete v reklamačním řádu.

Kdy si mohu na e-shopu objednat?

Náš online skateshop přijímá objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákaznická podpora je pro Vás dostupná ve všední dny pondělí - pátek v čase 10:00-17:00 hod. Pro lepší komunikaci preferujeme emailovou formu s případným připojením URL odkazu, fotky produktu apod. Čím více informací budeme mít k Vašemu dotazu, tím rychleji a lépe budeme moci na Váš dotaz reagovat.